Kort dag - för kort?

Etapp 13 9/7
Villar de Mazarife - Hospital de Orbigo
Gått: typ 15 km.
Skador: eftersom jag inte gått något känns det väldigt bra 
Skavsår/blåsor: pass
Solbränd: tror jag har blivit av med besvären mer eller mindre nu
Väder: mycket sol

Sov i 14 timmar denna natt och steg upp ganska utvilad men trött klockan halvåtta. Efter ett tag fick jag sällskap av en skotte som var för brexit men trots sin faktaresistens i den frågan ganska trevlig. Käkade frukost på en bar med en huktoalett innan jag kilade vidare till Hospital de Orbigo. Sååååå skönt att inte gå mer för dagen.

Hängde med en ryska på eftermiddagen och letade efter mat till överkomligt pris. Vi hann besöka 5 matställen och gå 1 kilometer innan vi hittade något. Men där var det prisvärt! Paella (stor portion) till förrätt, kyckling med bleka pommes till huvudrätt, mjukglass och valfri dryck för 10 euro. 

Hittade en fin kommunal pool men hopande regnmoln gjorde att jag aldrig återvände dit. På eftermiddagen hade jag det ganska tråkigt, hängde i en mysig innergård som boendet hade. Försöker hålla nere på tempot nu när mina föräldrar ska gå i kapp mig, dom har fått en fasansfull fart

Kommentera här: