Glödande kol och tåg

Etapp 11 7/7
Agés - Burgos (och sen tåg till Leon)
Gått: typ 20 km.
Skador: samma visa igen, knäna och fötterna. 
Skavsår/blåsor: pass
Solbränd: vaden
Väder: lite sol, lite mulet

Fötterna brände som om jag gick på glödande kol i dag. De värkte och brände. Så när jag närmade mig Burgos och tågstationen var beslutet enkelt. Tåg, till Leon! Det känns som att det finns två sätt att besegra mesetan. Det ena är att bränna på långt, varje dag. Inte lyssna på kroppens smärtosignaler. Bara bränna på. Det andra är att hoppa på ett tåg och segla förbi.

Planen är att ta det lugnt tills mina föräldrar kommer i kapp. Vilket jag börjat utmärkt med, genom att bo i ett enkelrum med ett halvt badkar (ett halvt badkar är fortfarande ett badkar). Sov jättemycket, nästan 12 timmar. 

Kommentera här: